fbpx


Sulata istumisen vaikutukset kehostasi helposti!

Jos staattiset työasennot tai paikallaan oleminen jäykistävät kehoasi ja puuduttavat ajatuksiasi, tässä on sinulle hyvä olo vaivattomasti muutamassa minuutissa. 


Olen tiivistänyt kaiken, mitä tarvitset 7 minuutin mittaisiin taukojumppiin, joissa kaikissa on  5 minuuttia kehonhuoltoa ja 2 minuuttia henkisen hyvinvoinnin harjoituksia. 


Lunasta

hyvä

olo


Palaudu 7 minuutissa!

Miltä taukojumpat tuntuvat?

Kokemuksia jumppien testaajilta:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur blandit non augue vel volutpat. Donec pellentesque turpis eget ipsum lobortis mollis. Proin sit amet eros sed lorem scelerisque porta.

Sanna Ek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur blandit non augue vel volutpat. Donec pellentesque turpis eget ipsum lobortis mollis. Proin sit amet eros sed lorem scelerisque porta.

Orvokki Niemi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur blandit non augue vel volutpat. Donec pellentesque turpis eget ipsum lobortis mollis. Proin sit amet eros sed lorem scelerisque porta.

Timo Kunnaala

Taklaa
jopa tupakointiin verrattava terveysriski

Tauoton paikallaan oleminen on valtava riski terveydellesi, ja se on monien elintapasairauksiemme taustalla.

Kehosi elinvoimaisuus laskee pikkuhiljaa, eikä säännöllinen liikunta juurikaan korjaa näitä haittoja, jos silti teet tauotonta työtä ison osan päivästäsi. 

 

Mitä enemmän liikkumista tutkitaan, sitä selvemmäksi käy, että fyysisen hyvinvoinnin perusta on kevyt liikuskelu päivän mittaan. Et hirveästi tarvitse muuta, jotta tutkitusti vaikutat positiivisesti hyvinvointiisi. Vuosi vuodelta liikuntasuositukset painottavat yhä enemmän taukoliikuntaa.

Fysioterapia &
henkinen hyvinvointi samassa

Olen halunnut koota sinulle samaan, optimaalisen mittaisen pakettiin sekä fysioterapiaa että henkistä hyvinvointia. Saat fysioterapeutin laatimat ohjeet taukoliikuntaan ja tarkasti valikoidut henkisen hyvinvoinnin keinot hengitysterapiasta, ratkaisukeskeisestä valmennuksesta, sekä hypnoterapiasta.

Huolla
myös aivojasi

Taukojen merkitys on selkeä paitsi kehollesi, myös mielellesi. Aivoja kannattaa ajatella kuin lihaksina, kumpaakaan ei voi rasittaa tauottomasti, ilman että lopulta kunto alkaa luisua alamäkeen. Mieli tylsistyy, ahdistuu ja luovuus laskee, mitä vähemmän annat aivoillesi elintärkeitä lepohetkiä. 

 

Elvyttävät taukojumppani rauhoittavat myös pörrääviä ajatuksia - monipuolisesti erilaisilla harjoituksilla, jotka voit ottaa käyttöösi arjessasi myös itsenäisinä, erillisinä kikkoina.

Terveyttä arkeesi sopien

Valmistuttuani fysioterapeutiksi huomasin nopeasti, että tärkeintä on rakentaa sisältä kumpuava tarve huolehtia omasta hyvinvoinnista. Se on kaiken terveyden perusta. Tämä pitää tehdä lempeydellä, ei itseä ruoskien, muuten muutos on aina väliaikainen.

 

Kyllästyin, kun usein liikunta tuntuu rivien välissä tähtäävän suorituskykyyn tai ulkonäköön. Omasta mielestäni liikkumisen pitäisi aina ensisijaisesti tähdätä hyvään oloon.

 

Yhä elää sitkeänä uskomus, että terveys tarkoittaa pakottamista ja kuria. Mielestäni tämä asia on käännettävä päälaelleen! Lupaan auttaa sinua rakentamaan ja säilyttämään sisäsyntyistä motivaatiota huolehtia itsestäsi. 

Jenna Moisala

Fysioterapeutti, hengitysterapeutti, ratkaisukeskeinen valmentaja, kliininen hypnoterapeutti

Tauot helposti osaksi arkeasi

  • Olosi on läsnäolevampi, voimakkaampi ja energisempi heti 7 minuutin kuluttua.
  • kaikki 14 jumppaa ovat käytössäsi heti, ja voit aina valita niistä mieleisesi.
  • Jokainen huomioi kehosi lisäksi myös mielesi.
  • Jumpat voitelevat niveliäsi, laittavat nestekierron liikkeelle, vahvistavat sydäntäsi ja lihaksiasi.
  • Tauotat mielesi jatkuvaa kuormitusta, jonka jälkeen ajatus luistaa kirkkaammin ja tehokkaammin.
  • Huomaat yhä selkeämmin omat stressiajatuksesi ja voit muuttaa niitä lempeämmiksi.
  • Kumoat monia istumisen haittoja: Aineenvaihdunnan ja verenkierron heikkenemistä, nivelien jäykistymistä sekä selkäkipujen, tyypin 2 diabeteksen ja valtimosairauksien riskiä.
  • Lisäät energiaa myös vapaa-aikaasi, kun sitä ei tarvitse viettää monotonisesta työstä palautumiseen.
  • Saat pidettyä liikunnallisen olon yllä myös vapaalla, sillä taukojumpat ovat käytössäsi silloinkin.

Tähän teksti!

Don't hesitate! Click the button below, join our community and become the best version of yourself!

Miltä taukojumpat tuntuvat?

Kokemuksia jumppien testaajilta:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur blandit non augue vel volutpat. Donec pellentesque turpis eget ipsum lobortis mollis. Proin sit amet eros sed lorem scelerisque porta.

Sanna Ek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur blandit non augue vel volutpat. Donec pellentesque turpis eget ipsum lobortis mollis. Proin sit amet eros sed lorem scelerisque porta.

Orvokki Niemi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur blandit non augue vel volutpat. Donec pellentesque turpis eget ipsum lobortis mollis. Proin sit amet eros sed lorem scelerisque porta.

Timo Kunnaala

Copyright by 2019 - All Rights Reserved.